NWOO demonstrovala v Praze + Video + Bonus

11. září 2001 jsem se vrátil z dovolené. Shodou okolností jsem přiletěl od Jaderského moře a bylo to poprvé, co jsem letěl tak velikým letadlem jakož Boeing 737 je. Ten den si pamatuju jako by to bylo včera. S tím, že si po náročné cestě odpočinu u televize, jsem si jí pustil a po pár minutách začali vysílat zvláštní živé vstupy. Tomu co jsem viděl, jsem nevěřil. Myslel jsem, že je to nějaký žert. Doma jsem byl s mamkou a tak jsme po zbytek dne sledovali, co se děje za oceánem v New Yorku.

Události z jedenáctého září zná snad každý. Byl to historický okamžik, který změnil a dosud mění běh dějin. Útok se stal rozbuškou pro začátek dvou nových válek a naznačil, kdo bude úhlavním nepřítelem západní civilizace v novém století. Tím nepřítelem má být islám, víra založená na násilném šíření, fanatismu, popírající důstojnost člověka jako takového. Neschopnost islámu transformovat se do víry moderního pojetí, znamená pro mnoho lidí žít jako ve středověku.

To jenom úvodem k akci, která se konala v den výročí útoků na věže WTC. Nedávno jsem totiž ve staré dobré Praze sháněl věcičky, které v našem městě jednoduše neseženete, a během cestování po městě jsem narazil na zajímavé plakáty. Na nich známý hořící barák a pozvánka k zajímavé akci. Na netu jsem si pak zjistil více informací a tak mě napadlo, že bych po delší době opět mohl vyrazit do terénu a nabrat nové informace od malých opozičních politických proudů. Původně jsem si myslel, že akce bude masová, protože plakátů bylo po Praze vylepeno až až. Počet lidí byl nakonec menší, ale i tak byla akce zajímavá, ač to nebylo to pravé ořechové z pohledu pravicového radikála.

Na shromáždění jsem dorazil krátce po jedenácté hodině a pořadatelé zrovna dělali menší úvod. Akce na Václavském náměstí měla trvat asi pět hodin, což byla docela pálka. Potom měl být pochod a večer hudební program v klubu Matrix. Na pochod a na Matrix jsem potom již neměl čas, ale program na Václaváku jsem z větší části vydržel. Po úvodu nastoupila první kapela a já si mezitím prohlédl okolí. Policisté se na akci připravili. Byli tu přítomní ukecávači a podrazáci z antikonfliktního týmu, měšťáci, státní, tajní. Policistů zde bylo více, ale ne zas tolik a vzhledem k tomu, že jsme byli na Václaváku, tak mi jejich počet přišel celkem normální. Organizátoři měli několik desítek metrů pod koněm pódium, kde vystupovali jednotliví hosté. Pod ním byl stánek, kde byly k dispozici v celku pěkná trika s tématikou 11. září, letáky, nálepky, občerstvení aj. Zde se také podepisovala petice proti České televizi, která podle pořadatelů neobjektivně informovala občany ČR o 11. září. Ona Česká televize neobjektivně informuje o více věcech 😉 Na konci akce organizátoři oznámili, že petici tento den podepsalo zhruba 180 lidí (na netu prý již kolem 500). Dále zde byly tabule s informacemi o útocích, které si kolemjdoucí mohli prohlédnout. U tabule mě odchytil jeden z pořadatelů a optal se mne, co si o této události myslím. Tomu jsem řekl, že se lehce zajímám o spolky jako je Bilderberg Group. Na kameru jsem mu mluvit odmítl a odůvodněním, že by z toho byl jen průser což ho tak trochu pobavilo 🙂 Celkově zde převládal názor, že baráky v New Yorku si amíci strhli sami. Já si myslím o útoku něco jiného, ale konspirovat se dá ve více věcech. Jeden z názorů, který mě docela zaujal, byla konspirace typu False flag neboli falešná vlajka. Ve zkratce se vychází z toho, že stát, který chce válčit proti jinému státu, vymyslí operaci proti vlastnímu zařízení, obyvatelům apod. s pozdějším odůvodněním že tento útok provedl nepřátelský stát a odvetou je útok proti tomuto státu. Jeden z nejznámějších případů je napadení Polska Německem v září 1939. V našem případě to byl útok USA na Afghánistán a Irák. Další teorie o jedenáctém září najdete na stránkách pořadatelů akce. Vystupující hosté vesměs nerozebírali samotné útoky. Hovořili spíše o následcích a zvláštních událostech kolem útoků. Byla zde pestrá paleta projevů a vystoupilo mnoho lidí s různým názorem na danou věc. Projev měli lidé např. z Pirátské strany, Ne základnám, a jiných sdružení. Jedni mluvili o světovém míru, jiní požadovali národní stát a další mluvili o občanském politickém aktivismu. Základem však bylo popření provedení útoku islámskými radikály. Létaly zde narážky např., že na Pentagon něco spadlo. U Pittsburku spadl meteorit apod. Představa že bych např. já mluvil o Osvětimi, že tam někdy něco hořelo, mě docela děsí, protože v mém případě bych vyfasoval hned několik let za mřížemi. V tom mají zatím NWOO (New World Order Opposition) velkou výhodu. Teď se dostaneme na kámen úrazu, tedy kdo vlastně NWOO jsou.

Tato organizace byla nedávno propagována několika národovci a odkaz na ní se objevil i na jednom národoveckém webu. To byl vlastně jeden z důvodů, proč jsem na akci jel. Skutečnost byla již ze začátku trošku jiná. Hned po příjezdu jsem obdržel od jednoho z ,,pirátů“ volební leták, který bojoval za legalizaci, a pár metrů ode mne stáli aktivisté s transparentem bojující za kouření konopí. V duchu jsem si řekl: ,,Čert to vem já to svinstvo nehulím“ a víc jsem jim nevěnoval pozornosti. Další perličkou bylo velké množství antifašistů. Triko s Chegevarou kein Problem a tématikou SSSR nemluvě. Výkvětem byla slečna s bolševickou čepicí, rudou kravatou a velkou plackou na prsou se srpem a kladivem. Inu komunistická světovláda by jí zřejmě nevadila. Nicméně projevy se názorově dost lišily a i já si tam našel to své. Zmínka byla i o iluminátech, zednářích a podobně, takže celkově bych akci hodnotil kladně. Sami organizátoři říkali, že nesměřují doleva ani doprava a podobně a já bych jim to i věřil.

Když to shrnu, akci navštívilo asi 200-250 lidí. Jinak díky poloze zde bylo velké množství čumilů, takže si myslím, že se sobotní odpoledne na Václavském náměstí celkem vydařilo a pár lidí se určitě podařilo informovat. Hudební program se též vyvedl. Pro mě to zase byla trošku jiná zkušenost. K článku přikládám i nějaké sestříhané videa z akce.

Slibované video

a Bonus záznam vystoupení Terror Crew!

5 komentářů

  1. Na YT jsou všechny proslovy v dobré kvalitě: http://www.youtube.com/watch?v=vlLK5i952sw Nejlepší Baudyš (false flag) a Vít Jedlička z reformy.cz (11. září jako příležitost k vytvoření NWO). Jinak o Islámu jako o víře „založené na násilném šíření, fanatismu, popírající důstojnost člověka jako takového“ si myslím něco docela jiného a tohle vychází spíš ze sásadní neznalosti nebo pouze zprostředkované „znalosti“ z TV zpráv a filmů. Na akci bylo plno hipísáků, huličů, levičáků, humanistů, určitě antifašistů atd. Také speakři a organizátor vypadali značně alternativně a pořád mluvili nehezky mj. o všudypřítomných „fašounech“. Na druhou stranu je vidět, že i jim všem jde o pravdu a že dokáží samostatně přemýšlet a nenechávat si vymývat hlavy mediální propagandou.

  2. Ok, beru možná jsem se nechal trošku unést v každým případě se v dohledné době poohlídnu po literatuře s islámskou tématikou 😉 ač už něco našroceno mám 🙂

    • Nejlepší je jet na výlet do nějaký islámský země. Sám jsem byl v Sýrii a lidi tam jsou hodně v pohodě. I když jsou chudší, tak žijí takovým klidnějším, vyrovnanějším životem a fungujou tam celkově lepší rodinné vztahy atd. Taky to jejich hoštění – je známo že když k nim příjdeš můžeš (někdy dokonce musíš) si vzít nějakou věc od nich co se ti líbí. Pořád ti něco cpou a obdarovávaj tě. Hostů si tam váží. Druhá věc je ta, jaký obraz o nich a o jejich víře vytvářejí ti o nichž se nemluví. Stejně jako je další věc, že ti o nichž se nemluví, sem do Evropy posílaj výhradně to nejhorší z „muslimského“ světa. Jistě víš proč asi 🙂

  3. Díky
    Velké díky za objektivní a podnětné řádky. Zcela určitě má neinformovaný jedinec, jenž vidí poprvé pojem ,,nwoo“ a další záležitosti, v hlavě pěkný zmatek. Pokusím se v krátkosti osvětlit s prosbou o šíření informací. New Word Order Opposition je sdružení lidí bez rozdílu politického, rasového,
    náboženského a dalších. Snažíme se informovat o nebezpečí nově nastupující totality, jež se skrývá pod pojmy, jako je na příklad, globalizace a další, a to pod názvem ,,New Word Order“. Nabízíme informace, které v bedně nejsou a možnost získání nadhledu v současném dění kolem nás. Dál už je to na každém, jak se k těmto skutečnostem postaví. Pro začátek stačí přestat hledat rozdílnosti a více si všímat věcí, jež jsou nám společné. Vyměnit ve svém slovníku slovíčko ,,Já“ za slovíčko ,,MY“, pozorně naslouchat a začít myslet.
    Snad Vám o zmíněném napoví tento článek – čtěte prosím zde:

    Děkovný vzkaz od těch bohatých

    http://louze.blog.cz/0810/dekovny-vzkaz-od-tech-bohatych

    Díky moc.
    Za nwoo.org – Jaroslav Steiden

  4. Neratovák: já se znám s několika členy NWOO a mám na tuto organizaci celkem pozitivní názor. Nejsou to přímo nacionalisté ale v mnoha věcech se shodneme. Třeba v názorech na Izrael a sionismus obecně jsem se s nimi shodnul na 100%. takže spolupráce jistě možná je. Ale zdá se mi že v některých ohledech jsou trochu mimo realitu, např. věří různým konspiračním teoriím jako je existence Chemtrails apod.

Zanechat Odpověď

